2017. március 23., csütörtök

Babatakaró

A táska mellet volt egy másik nagyobb projektem is, egy babatakaró. De nem ám egy horgolt babának való horgolt babatakaró, hanem egy igazi csöpp kislánynak készült takarócska. 
A fonalválasztásnál gondban voltam, mert a fonalak szöszösek kicsit és én próbáltam volna ezt elkerülni, de ha nagyon szigorúak vagyunk, akkor a 100% pamutok is tudnak kicsit szöszölni, így ezt a kérdést el kellett engednem. Fontosabb volt, hogy meleg, puha legyen a végeredmény. Először egy természetes anagokból készült fonallal próbálkoztam, de a gyapjútartalom miatt én egy picit szúrósnak éreztem, ráadásul horgolva picit merev lett, ami egy sapinál tökéletes lehet, de egy babatakarónál zavaró. Aztán végülis egy 100% akril fonal, a Himalaya Mercan mellett tettem le a voksomat. Egy picit ugyan szöszös, de nem zavaróan, viszont igazán puha és ami még fontosabb, hogy könnyen tisztítható, ami lássuk be egy pici babánál nem lényegtelen. A megrendelővel egyeztettük a színeket (bevallom, nem volt annyira nehéz, hiszen tudták, hogy kislány érkezik a családba :) ), a mintát és kezdődhetett is a munka. A fonalmennyiséggel is elszámoltam magam kicsit, mert kellett utánrendelnem. Összesen 45 dkg fonal kellett a takaróhoz, ami pont aznap este lett kész, amikor a pici baba világra jött. Mondhatni tökéletes volt az időzítés. :)))
Ezúton is jó egészséget és sok boldogságot kívánok a takaró ifjú tulajdonosának! :)) 



A takaró mérete 88 cm x 76 cm.



Tű: 3,5









2 megjegyzés:

  1. gyönyörű, egyenletes horgolás. a színeit is nagyon szeretem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! :) Nekem egyik kedvencem a rózsaszín-szürke színkombináció. A rózsaszín lehetne egy kicsit világosabb, de ebből a fonalból sajnos nem volt.

      Törlés