2017. május 16., kedd

Tavaszi divatkörkép

Na nem nagy általánosságban, a divathoz egyáltalán nem értek, csak a saját házam táján történt dolgokról mesélek, mint mindig. :))
Az én drága Rozi Babám már régóta várja, hogy ruhatára felfrissüljön kicsit és újabb szettekkel bővüljön, ha már egyszer öltöztethetős babának terveztem. Tavasz elején megszállt az ihlet (mostanábban ezek ritkább pillanatok) és végre horgoltam egyik kedvenc babámnak új ruhácskákat és kiegészítőket. Szokásomhoz híven 100% pamut fonlakat használtam, a Scheepjes Catona fonalak sokszínűségébe teljesen bele vagyok szerelmesedve, azokból néhányat muszáj volt kipróbálni, de felhasználtam régebbi, maradék fonalakat is. A szoknyás öszeállítás már a nyár jegyében készült, nagyon vidám, élénk színekkel, a nadrágos szett pedig színeiben visszafogottabb, az üde tavaszt képviseli. Kedvencem a világoskék kalap lett, talán lányaimnak is horgolok valami hasonlót nyárra. :))
A ruhák mintái hamarosan elérhetőek lesznek, ha szeretnétek. ;))



Rozi fodros, pörgős szoknyában, buggyos ujjú felsőben.



Kapott kis nyári kalapot is.





Ujjatlan, csíkos felső buggyos nadrággal.



Bár nem látszik, de a naci hátulgombolós. :)





Mindkét kalap kapott egy kis díszítést.



Minta: Rozi Baba (saját)
Fonalak: Alize Cotton Gold (55% pamut, 45% akril), Scheepjes Catona (100% pamut), 
egyéb pamut fonalak
Tű: 2,5






1 megjegyzés: