2017. június 19., hétfő

Gyors ajándék

Nagyon szeretem Luna Pony mintáját, már sokszor kisegített, mikor gyors ajándékötletre volt szükségem, és már untam a játékboltok 100% műanyag világát. A lányaim révén viszonylag gyakran kapunk szülinapi meghívásokat (a magam részéről nem vagyok túl lelkes ebben a témában), és ha úgy alakul, saját horgolmánnyal készülök. Nagy mázli, hogy sok kisgyerek rajong a lovakért, így Luna Pony már számos verzióban készült nálam, én pedig egyszerűen átkereszteltem Kuszaláb Pacira, mert az sokkal jobban áll neki. :)
Nemrég egy nagyon vidám Kuszaláb Pacit sikerült összehozni. Az itthoni fonalkészletből dolgoztam, és a választásom a Himalaya Home Cotton nevű fonalra esett, mert vastagságban, összetételben és a rendelkezésre álló mennyiségben ez volt a legideálisabb. :) Egyébként tényleg nagyon jó kis fonal, pamut-akril keverék, kicsit vastagabb, így 3,0-as, 3,5-es tűvel érdemes horgolni, már ha amigurumit készítünk belőle. A színek nem kifejezetten csajosak, de olyan korú kislánynak készült, aki már nem feltétlenül merül el a rózsaszín bűvöletében. És ha pontosak az információim, akkor tényleg tetszett neki legújabb kis haverja. :)









Minta: Sweet Pony Luna Veronika Maskovatól
Tű: 3,0

2 megjegyzés:

  1. nagyon tetszenek a színei. ráadásul én 50 év után éppen most kezdtem elmerülni a rózsaszín tengerben. szürkefan vagyok, és csak mostanában fedeztem fel, hogy a ruháimhoz milyen jól menne egy-egy rózsaszín kiegészítő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szürkét a rózsaszínnel én is nagyon szeretem. :)

      Törlés